Zamówienia w sklepie holowniczy.pl można składać:

1. Za pośrednictwem sklepu internetowego: www.holowniczy.pl

Po wyborze produktów i dodaniu ich do koszyka, należy przejść do zakładki "Twój koszyk", znajdującej się na górze strony. Po sprawdzeniu, że zawartość koszyka jest poprawna, potwierdzamy zakup klikając przycisk "Złóż zamówienie". Następnie należy wybrać sposób dostawy i płatności.

Niezarejestrowani użytkownicy muszą wypełnić formularz i podać dane do wysyłki.  Użytkownicy posiadający konto podają te dane przy rejestracji i są one zapamiętane w systemie. W przypadku wysyłki na inny adres, np. do warsztatu który będzie montował hak, należy zaznaczyć opcję "wysyłka zamówienia pod inny adres".

W zamówieniu warto wskazać samochód do jakiego przeznaczony jest zestaw  z podaniem marki, modelu, roku produkcji i wersji nadwozia. Umożliwi to naszym pracownikom zweryfikowanie jego poprawności.

W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów, związanych z funkcjonowaniem strony prosimy o kontakt telefoniczny, pod numerem 501 490 444, lub mailowy pod adresem info@holowniczy.pl

 2. Telefonicznie, pod numerami: 511 490 444 lub  58 301 10 47

Zakup telefoniczny gwarantuje odpowiedni dobór produktu. Nasi konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00 oraz w soboty w godzinach 9.00 – 13.00

3. Za pośrednictwem adresu e-mail: info@holowniczy.pl

W przypadku zamówienia poprzez pocztę e-mail prosimy podać w wiadomości:

  • nazwę produktu
  • markę, model, rok produkcji i wersję nadwozia samochodu, w jakim ma zostać zamontowany,
  • dane do wysyłki z kontaktowym numerem telefonu,
  • sposób wysyłki i płatności.

Najwygodniejszą formą dostawy i płatności jest wysyłka pobraniowa. Następuje ona najczęściej tego samego dnia, w którym składacie Państwo zamówienie, a płatność odbiera pracownik firmy kurierskiej, doręczający paczkę.

 W przypadku płatności przelewem warto załączyć jego potwierdzenie. Gwarantuje to szybką wysyłkę.